:: Turun Baletin Forum ::

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Turun Baletin kaikkia toimintoja järjestellään tällä forumilla. Yhdistyksen jäsenillä on laajemmat oikeudet moneen alueeseen, mm. informaatioon vain jäsenille tarkoitetuista tapahtumista ja alennuksista sekä muista eduista. Lue lisää jäseneksi liittymisestä sivuiltamme http://turunbaletti.net/ ja ongelmatilanteissa ota yhteys sihteeri@turunbaletti.net.

Kirjoittaja Aihe: Fetlive-kokemuksia?  (Luettu 1682 kertaa)

huopis

• Foorumin jäsen
  • *
  • Sukupuoli: Nainen
  • aka MissFit
Fetlive-kokemuksia?
« : 22.10.12 - klo:10:42 »

Hei onko fetlife.com tuttu juttu suomalaisille pervoille? :)

Itse törmäsin tähän ihan vasta, en ole liittynyt jäseneksi, joten kiinnostaisi tietää tästä "kinkstereiden Facebookista" hiukan enemmän. Miten toimi vai toimiiko? Minkö tyyppistä sisältöä tuolla on ja minkälaisia mahdollisuuksia sivusto tarjoaa. Ja nyt sis tosiaan ihan henk. koht. kokemuksia haeskelen kiinnostuneena.
Kirjattu

mrs_whiterope

• Staruha Shapokliak
  • Foorumin jäsen
  • *
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Fetlive-kokemuksia?
« Vastaus #1 : 22.10.12 - klo:18:39 »

Ihan hirmu moni näkyy olevan siellä, siis suomalaisista aktiiveista! Muistan, että kun Leikkikehä meni nurin ekan kerran, "kaikki" siirtyi sinne. En muista, milloin tein profiilin sinne, mutta ei tule logattua sisään kuin muutaman kerran vuodessa. Mulle Fetlife on aivan liian suuri ja verkostomainen, mutta jos sitä jaksaisi opetella käyttämään kunnolla, tutkia ja pyöriä, niin löytäisi ihan vaikka mitä. Pitäisi vain jotenkin ohittaa kaikki itselle ns. turha, ja siihen kai ne omat ryhmät, rajaukset ja filtterit on omiaan.
Kirjattu

Senshi

• Latex fetishist
  • Turun Baletin jäsen
  • **
« Vastaus #2 : 22.10.12 - klo:22:16 »

Meikäläinen käyttää melko aktiivisesti, mutta sisältöä on tosiaan niin paljon, että kaikkea ei tule kahlattua läpi. Suomalaisia on liittynyt pikkuhiljaa enemmän ja enemmän. FetLife on kyllä aika pitkälti kuin FB. Profiilit ovat tosin kaikille avoimia, ellei niitä salaa vain kaveripiiriin tms.

Mahdollista on mm laittaa omia kuviaan, selata runsaasti eri käyttäjien fotoja, osallistua keskusteluihin miljoonista aiheista foorumeilla (mm itse sain yhteen kysymykseeni vastauksen alle puolessa vuorokaudessa), selata käyttäjiä fetissien tai sijainnin perusteella jne. Itse olen pari uutta tuttavuutta tuolla tehnyt ja pari hengenheimolaista on muuten vaan "kavereina". Tuttujakin löytyy. Aika moni tuolla avoimesti chattaa, jos vaan asiaa haluaa puhua tai tehdä muuten tuttavuutta.

Itse diggaan FetLifesta, vaikka käyttöarvo jääkin itsellä vielä vähäiseksi. Uskon, että kerää vielä lisää suomalaisiakin ja esim clubeja on hyvä myös siellä mainostaa. Kannattaa kokeilla ja rekisteröityä, ei siellä ole pakko jakaa edes kuviaan tai juttujaan, että pääsee muuten palvelua käyttämään. Ei maksa mitään, ellei halua lahjoittaa ja saada siitä hyvästä kaikkia toimintoja käyttöönsä.
Kirjattu
Sattuipa kerran: puraisin Subia.

Karwanaama

• Turun Baletin jäsen
  • **
« Vastaus #3 : 23.10.12 - klo:09:34 »

Komppaan Senshiä kun en jaksa itse kirjoittaa.
Kirjattu