:: Turun Baletin Forum ::

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Turun Baletin kaikkia toimintoja järjestellään tällä forumilla. Yhdistyksen jäsenillä on laajemmat oikeudet moneen alueeseen, mm. informaatioon vain jäsenille tarkoitetuista tapahtumista ja alennuksista sekä muista eduista. Lue lisää jäseneksi liittymisestä sivuiltamme http://turunbaletti.net/ ja ongelmatilanteissa ota yhteys sihteeri@turunbaletti.net.

Kirjoittaja Aihe: Miksi jatkossa vain BDSM-bileitä  (Luettu 1514 kertaa)

ruiner

• Foorumin jäsen
  • *
Miksi jatkossa vain BDSM-bileitä
« : 02.11.13 - klo:21:48 »

Päräytän tämän tarkoituksella tähän julkiselle puolelle.

Kävin tuossa juhlimassa Halloweenia kosteissa merkeissä. Sakkia oli paikalla liikaa, tuopin jonotus tiskillä kesti yli puolituntia, kun oli ensin funtsinut jaksaako vielä jonottaa vai lähtisinkö jo. Tarjoiluhenkilökuntaa oli vähemmän kuin järjestyksenvalvojia.. Asuani kehuttiin, mutta minua kuvattiin useita kertoja ilman lupaa. Jos kuvaaja kysyi luvan, toteutin exhibitionististapuoltani ilolla. Minuun koskettiin tungoksessa useita kertoja ilman lupaa. Suostuttuani halaukseen, minua suudeltiin! Suulle! YYYÖÖÖKKK! Baaritiskin tungoksessa paikalliset pennut keskustelivat onko "se" tulossa ja jos ei niin lähetään menee. "Se" ei ollut illan artisti. Pojilla oli pohdinnassa montako milligrammaa ja mitä merkkiä kannattaa ottaa. Pöytään päästyäni kuuntelin selkäni takaa kuuluvaa keskustelua aiheesta "Tuolla se istuu. kato sitä. voi vittu tota ämmää!, siis kato. Mä niin vedän sitä turpaan.." Osa kanssa juhlijoista ei pitänyt asuvalintaani onnistuneena ja katsoi asiakseen sanoa sen ääneen. Minulle. Sanoin joita en voi käsittää väärin. Ennen pilkkua jengi nuokkui pöydissä, osa oli lähtenyt kalpeina horjuen ja kaatuillen kotiin, enemmän tai vähemmän vapaaehtoisesti. Niin ja osan illasta pelkäsin erään henkilön lyövän minua.

Olen ihan sokissa. Kun nyt viimeiset 3 vuotta olen bilettänyt vain ja ainoastaan BDSM:n lintukodossa, oli kosketus suomalaiseen lähiökapakkaan ja asiakaskuntaan järkyttävä. Lyhyesti sanottuna; siellä ei noudateta bile-etikettiä ja valvonta on olematonta. Jos haluat pitää hauskaa turvallisesti, tule Baletin fetishklubille, uskaltaudu dresscode-tapahtumiin, Dark End of the Rainbowiin. Kinkyt on oikeesti kilttejä. Kaikille. Ja säännöt näkyy seinällä, on jokaisen luettavissa, niiden noudattamista valvotaan ja jokaiselta odotetaan käytöstapoja, vaikka kuinka olisi alkoholi mukana rohkeutta tuomassa. 
Kirjattu