:: Turun Baletin Forum ::

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Turun Baletin kaikkia toimintoja järjestellään tällä forumilla. Yhdistyksen jäsenillä on laajemmat oikeudet moneen alueeseen, mm. informaatioon vain jäsenille tarkoitetuista tapahtumista ja alennuksista sekä muista eduista. Lue lisää jäseneksi liittymisestä sivuiltamme http://turunbaletti.net/ ja ongelmatilanteissa ota yhteys sihteeri@turunbaletti.net.

Kirjoittaja Aihe: Kinky-larppi  (Luettu 24 kertaa)

Tetris

• Turun Baletin jäsen
  • **
  • Sattuuhan se?
    • BDSM-blogi
Kinky-larppi
« : 13.06.19 - klo:12:08 »

8) Pienen väärinymmärryksen seurauksena lähti ajatusmylly pyörimään ja tuli idea kinkystä larpista.  ;D

En lähde tässä selittämään juurta jaksaen larppia (liveroolipeli) konseptina, mutta pervouden yhdistäminen juonelliseen peliin on se juttu joka tässä nostaa veden kielelle. Mitä mahdollisuuksia laajentaa pervoilukokemusta ja toteuttaa fetissejä se toisikaan!

Pyörittelen ajatusta fantasiamaalimaan sijoittuvasta illanvietosta/ kokouksesta/ illallisista. Koollekutsuja olisi jokin tosi eksentrinen hahmo ja muut saapuisivat paikalle vaikka omissa pienissä porukoissaan, joiden sisäinen hierarkia ja säännöt olisi sovittu keskenään. Pelissä olisi toki dominoivia ja alistuvia hahmoja erilaisissa rooleissa, mutta muillekin olisi tilaa. Olisi erittäin tärkeää, että kukin pääsisi pelaamaan sellaista hahmoa, joka parhaiten ilmentää kunkin omia fetissejä. Ketään ei pakotettaisi mihinkään, mikä ei tunnu hyvältä, vaan päin vastoin annettaisiin mahdollisuus erilaisille juonellisille tilanteille, mahdollisuus heittäytyä.

Olen itse ollut pelaamassa ja kirjoittamassa pelejä vuonna yksi ja kaksi, ja olen aikaisemminkin haikaillut pervoskeneen jotain tämän tyyppistä, roolien ottamisen suuntaan menevää eläytymistä.
En tiedä, onko tämä kuningasajatus vai ei, onko porukassa ihmisiä, jotka innostuisivat tämän tyyppisestä. Mutta ainakin pistin idean nyt julki ja katsotaan tuleeko tästä jotain!
Kirjattu

tiia

• Turun Baletin jäsen
  • **
Vs: Kinky-larppi
« Vastaus #1 : tänään kello 19:34 »

tuollanen olis loistava idea.
Kirjattu