:: Turun Baletin Forum ::

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Turun Baletin kaikkia toimintoja järjestellään tällä forumilla. Yhdistyksen jäsenillä on laajemmat oikeudet moneen alueeseen, mm. informaatioon vain jäsenille tarkoitetuista tapahtumista ja alennuksista sekä muista eduista. Lue lisää jäseneksi liittymisestä sivuiltamme http://turunbaletti.net/ ja ongelmatilanteissa ota yhteys sihteeri@turunbaletti.net.

Kirjoittaja Aihe: Bondage naru  (Luettu 2071 kertaa)

Avelsdjur Deluxe

• Foorumin jäsen
  • *
  • Sukupuoli: Mies
  • Meow.. !?
Bondage naru
« : 17.06.09 - klo:22:15 »

Huomasin että mun vanhat narut ovat hyvin käytetty ja hunossa kunnossa. Siksi heitin ne pois ja nytt etsin uudet narut.

Minun mielestäni narut pitäis olla:
 - pehmeä(silkki on parempi kun muovi)
 - vakinainen(?)(en halua että naru venyttää ja liukaistua)
 - pitkä(kuka sanoi että putuus ei haittaa?  :D )

Claes Ohlsonnin vene narut ovat liian muovinen, ja ehkä he myös käyttävät ilkeitä kemikaaleja.  :o Sexikauppat ovat ylihintaiset minun mielestäni.  :'(

Voinko sinä suosittelee missä Turussa minä voin ostaa uudet narut?
Minkälaiset narut sinä itse käyttät/pidät?
Onko väri tärkeä sinulle?
« Viimeksi muokattu: 17.06.09 - klo:22:18 kirjoittanut Avelsdjur Deluxe »
Kirjattu
Uusia ystäviä ja keskusteluseuraa aina kiinnostaa

Pitkä-Jussi

• Foorumin jäsen
  • *
  • Sukupuoli: Mies
  • omakuva
Vs: Bondage naru
« Vastaus #1 : 10.11.09 - klo:10:24 »

Narut kannattaa mielestäni hankkia veneilytarvikeliikkeistä joita Turun seudulla on useita. Keskustassa Kristiinankadulla ja Läntisellä Pitkäkadulla. Valikoimaa on runsaasti. Koulukunta ratkaisee halutaanko hamppua vai keinokuitua. Keinokuituisten narujen päät tulee polttaa esim. kynttilällä rispautumisen eli purkautumisen estämiseksi niin että narun syyt sulavat yhteen ja vähän vielä painaa niitä kiinni toisiinsa kun ovat vielä sulat niin että tarttuvat toisiinsa. Höyryjä ei pidä hengittää. On myös sellaisia naruja joissa päät voi pujottaa ikäänkuin tuppeen narun sisälle. Ne on aika näppäriä. Kaupan henkilökunta varmasti opastaa ja neuvoo narujen ominaisuuksissa.  ::)
Kirjattu
tänään on tulevaisuuden ensimmäinen päivä - Goethea mukaillen...

kiltti_isukki

• Foorumin jäsen
  • *
Vs: Bondage naru
« Vastaus #2 : 11.11.09 - klo:08:59 »

Hei,

tuo Bossmanin mainostama uusi nettikauppa myy naruja kohtalaiseen hintaan. Riippuu tietysti siitä, minkälaisia naruja haluat ja montako sataa metriä, mutta kurkkaa nyt kuitenkin tuosta:

http://www.virtuous-sins.com/something-special-23-c.asp
Kirjattu